منتديات سيلفر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات سيلفر

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مش هتقدر تبطل ضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hesham
Admin
Hesham

مش هتقدر تبطل ضحك Empty
مُساهمةموضوع: مش هتقدر تبطل ضحك   مش هتقدر تبطل ضحك Emptyالإثنين أكتوبر 01, 2007 11:03 am

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت قعد يضريه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاح زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه ..... جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس ...... الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها ... هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

مرة واحد بيقول لصاحبه هوة احمد زكى اخو عادل امام. التانى قالة لا يا راجل دة تشابة اسماء.

مرة واحد حط حباية فياجرا فى الثلاجة صحى الصبح لقى ابو فاس بيبوس ام على.

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته
https://silver4.ahlamontada.com
احمد السيد نصار

احمد السيد نصار

مش هتقدر تبطل ضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: مش هتقدر تبطل ضحك   مش هتقدر تبطل ضحك Emptyالأربعاء ديسمبر 05, 2007 10:45 am

[color:bfee="Red"]حبشوش محبوش .. طرطم مرطوش .. فسخ فسيخ .. جطسطو سجسطا
زى الاهبل تقرا اى حاجة

مش هتقدر تبطل ضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مش هتقدر تبطل ضحك
» مش هتقدر تبطل ضحك